SHINJI YOU FUCKER

SHINJI YOU FUCKER

102 180 views | 7 Aug. 2013

from "You da man Shinji"

Hobostarr180

That "yes let her do it" was so unexpected

Cill Bipher

FATHER YOU N E V E R LOVED ME

Historia de la Ciencia

You finished with the opening not the ending

Adtumiso Ultimatevideos

Fu*k you shinji da*n my censoring phone

Chronos

This kids weird every kid wants to pilot a giant robot

Shinji Ikari

what anime is this it looks really cool

Helghast Gamer

Man the father sounds a lot like markiplier

Blu Moon VA

"YOU NEVER LOVED ME!!!"
maniacal laughter

Justas

Honestly this show is even more cruel to Shinji. He's 14 and his mom died in front of him.

RayZreaper

HAHAHAH

John Smith

Cruel Angel's Thesis, the evangelion opening

vapor

yes, let her do it

Garou

If it was Eren he'd be like "HELL YEAH!"

adomin 22

nice!

Crim Crim

GET IN THE FUCKING ROBOT SHINJI

Garou

The way she says "SHINJI. YOU FUCKER!!!"


It just sounds so visceral.

Joel Weber

The way she says "you fucker" is so satisfying idk

Angry Grievous

S H I N J I

Well I’m just a fan girl Of Leon Kuwata

Oh god,WHY IS SHINJI LIKE HAGAKURE GIRL AT THE START IS CELESTIA,FATHERED IS A HAMBURGER AND REI IS ISHIMARU

Creamy

This is fucken amazing

Zero Omega2100

Still better than netflix dub

LuminaryPrism75

Ha

White Recluse

Shinji’s reaction isn’t unreasonable tbh.

chowderxillia

Penis

RainKitsune

I think this is a meme now. XD

PewDie Pie

you can call me a pussy or what ever but I CRIED so much at the end of the 2 movie

Maanit Aman

SHINJI, YOU FUCKER!!

PewDie Pie

Hmmmmm interesting HA

Spoder スポーダー

Very cool Shinji, very cool.

LxstWolf the youtuber

Y snigy you a jerk

Tumble Sensei

Frick that was good

Kazahana13, The Alchemist of KFP

Shinji!! Why?!?! D:

ass and shit

Yes let her do it





BOOM end of story

gsxrsu2003

Whats the ending song

K Lee

ive never heard anyone say "fucker" that hard and im seriously losing it why is that so damn funny to me

The Leonid

Hey, Shinji, You Better Pilot it Or I won't love you anymore! hehehhe

Yoko

The noises Rei made killed me

DarkCheeld

Yes let her do it while she is injured

General Lechuga

Shinji you F U C K E R

Jasper

Did fucking plankton's VA voice his dad

Tristin Bennett

Dat laugh

Chronos

This is why you don't let children near robots and have competent adults pilot them

adomin 22

im not even gonna lie, i came to your channel to unsubscribe but then i remembered you made this... you win this round...

Incognito

3 braincells on the verge of a mental breakdown trying to force one of the 2 braincells suffering from crippling burnout to activate because their human is writing a test while running on nothing but unparalleled hatred towards this mortal plane and caffeine in one last ditch attempt to survive the demonic nightmare that is the last question on a math test.

Ohnoticemesenpai

Hassiktir skdnkssjsksbaksjso

Vin the Driver

Wow shinji grow a pair and PILOT THE DAMN ROBOT!!!!!

BigBrainboi

evangelion in a nutshell

TheLegendOfTom

Shinji you fucker

TheAnimator45

HAH!

taxisalad

Why do I love this version more than the original?

Dylan de Honor

if he can't do it, REI MUST DO IT

Budy Boy

Can you please make more of these? Lol

THE_BIGDADDY 420

friend: wuts dis?
me: just an anime
friend: dope, wuts it about?
me:

juan chairez

Evangelion in a nutshell

Dane Johnson;

The way Shinji just looks up as he doesn't give a crap about Rei.

The future leader of the world, everybody

suratman suratman

The way misato said "Shinji you FUCKER!" was fuckin hilarious

CLONE CYCLONE

"Father you never loved me"
"Hehehehehehe.... "

Robert E.O Speedwagon

Heheheheheheh

that one weeb junko

Is it just me or do they sound like lazy town characters lol

ItsKangaa

love it

Connor weddle Pc master race

GET IN THE FUCKING GUNDAMN SHINJI

Karol Kopycinski

THIS IS BEAUTIFUL, THIS IS GOLD