• How to not kick yourself in Counter-Strike: Global Offensive

• How to not kick yourself in Counter-Strike: Global Offensive

5 857 views | 4 Oct. 2020

• Sorry for the bad quality, youtube really dislikes streams even if they are "1080p" I'm probably streaming rn so uh have this https://youtube.com/haaylo/live

• Become a Tiny Taco here: https://www.youtube.com/haaylo/join

• Twitter: https://twitter.com/retardedcheater

• Steam account: https://steamcommunity.com/id/haIo

• Discord: https://discord.gg/0tqzbecrQAtYo819

• Lethality: https://lethality.io/members/halo.8042/ (Use code Halo)

• Aimware: https://aimware.net/forum/user-51425.html

• Gamesense: https://gamesense.pub/forums/profile.php?id=2192

• My csgo background: http://halo.serealia.ca/files/blacksite.webm

• I don't sell or hand out configs http://halo.serealia.ca/2019/12/DiscordCanary_oes5uDwT_12-08-2019_03-54AM_nvC.png

ronan

I think he wanted to get kicked

Flamingwa

"can you not be a bitch and cheat?"



people who only hack on hvh servers: ₒₖ

ilak

xD

Snipota

I still wonder how kids these Days gets pissed easily

pelvis

“Great success!” — Borat

Deathstro

If you weren't here live FUCK YOU

fur

yooo

Scropic

How many vbucks did u give that kid to scream like that.

Imf44

My god hes loud

eli

you have startled the witch

Alfe5

Welp i thought you were a funny channel, but learning you cheat an ruin other people’s fun has made me lose all interest. Hate to say it but i gotta unsubscribe.

CenterNova

i want my content back

Luna

gay

germaphobia

his echo bruh

geodude

kick meee uhhehauhhaheh

Trxxy

ok but who asked

Wazowski

I do also warmup in dota 2 to play league of legends

Kortex

1

rue

dude i wish i was there

Big C

i was there for that lmfao

Kibbtek

Haaylo upload #Blessed

Sariaki

this is me when borger

ruthless

aahh yess i too warm up in css hvh to play csgo hvh

META

wtf dude

elethia

Child bad.

PeePee PooPoo

Yup this is my new killsay

cookie_

i wonder how loud he screamed after the cd

zynide

this is kinda gold doe

Fizzy

funniest episode ever.

haydohawk

I'm using bing to prepare myself for google 2

HonqueWasTaken

Lowkey this dude is a dick. But the vid was funny

Spoezy

jesus christ halo. y u do dat to him.

Aspect

Lol i was in the stream and i got to hear the earrape that this kid gave us

Chapters

CAN YOU KICK MEEEEEEEEE!!!!

QweeX

my ears..

Twilight

oh my

MMD

Omg I was laughing my ass off

yskeety

yo why he mad tho

JamxJam

I thought this was a 2018 vid, oh damn.

The Kaleb Show

hahaha this kid!

the eyenzier

why wont you cheat in rust : (

connor

i played with this killua kid before hes annoying af LMFAO

gert

we just found tyler1's son

67k

this has to be the best video in 2020

CLUBY918 owo

hm

Boosey

SOOOOO MALD

Grassy

I warm up in minecraft to play netflix

normie

VAC BAN YOU GET VAC BAN

PyRo Gflame

this was so great

bitch

so happy i found ur channel again

S_E_T_Z

he might want to be kicked

Exlodium

I have not seen quality content like this in ages

Valgient

I leave for 5 months and you have a furry pfp

stellar

2:08 "warming up for Valorant Radiant"

xCHTZ HvH

Ohh yeaaa

Dr.Sterben

holy shit this is masterpeice XDDDDD holy shit XDDD

sabdeb

FUCKING KIIIIIIIIIIICK MEEEEEEEEEE

Jaki PL

why are you live

Womble

ive never seen so much unironic anger in a child how much anger can be in such a small being

Peter Eugenis

Who’s the imposter though?

Berry Fluxuator

The descent into madness

R3nn

Maybe if he said please

TabzWare

He was uuhh... something else lmfao

Michael

This is da best livestream ever

Ethan Crowe

You're pretty lame for cheating.

-King-

u r mom

Maws Hewwro

the room sound just makes it better

zEXI

wait are you cheating?

OG

rip headphone users lmfao

Datatsuchi

I really hope he stays in Valorant lmfaoooo

PeePee PooPoo

guys I think something is bothering that kid

BakedBanana

oh.

flix

yo he got big mad

Cupid

cool video

stz_y

I WAS THERE!!

Vortex

I think he didnt want to be kicked or something

Mad?

hvh community be like

Eggman1010

guys what is up its me youtuber

ً

He seems kinda pissed LMAO

SquidXR

yikes he do be on exgames mode no cap

PlatySheep

My man really deactivated windows after activating windows.

Edit: I fucking lost it at 5:46 in the chat. CSGO players are fucking wild

strko

cheating in csgo is kinda gay, go cheat in rust or somethin

geodude

kill me again you bench!!!!!!'waaawaasw

King Yikes

Always those rage fortnite kiddos

BerZerK x DeMoN

Alternate title: How to kick yourself in CSGO (5:57-6:09)

Hinnie

kick me

Reaper

Dafuq is wrong with this kid...

悪Pookie

Guys how do I use google, i'm on google right now